marți, 12 iulie 2011

Quarantine 2 Terminal online - Filme 2011 Online Gratis

După cum am văzut deja REC, nu am vazut remake-ul Carantină la toate (nu am nevoie să cred că)
Deoarece acest film nu este remake al REC 2, am fost fericit despre asta si chiar mai fericit pentru a afla de faptul că Carantină 2 este un film de sine stătătoare,
acesta nu este conectat la primul film. (totuşi, nu vorbesc putin despre construirea în primul film de la începutul filmului).
M-am bucurat cu adevărat acest film, a fost o explozie, a găsit tot filmul de divertisment într-adevăr, m-am bucurat mai mult acest film la fel de mult ca sa bucurat de REC 2.
Inca nu pot sa cred ca sar, deşi în tot filmul, am fost într-adevăr se bucură de a muta până la 65-68 de minute mărcii, aceasta devine o melodramă pic cu o poftă de mâncare într-adevăr şchiop, pe care le puteţi vedea venind la începutul filmului, după 10 min că nonsens, aceasta obţine pic mai bine din nou înainte de capete.



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | cna certification